Peppa est une adorable chipie cochon qui vit avec son frère George, Maman Pig et Papa Pig. Ce que Peppa préfère, c’est jouer, se déguiser, se promener dehors et sauter dans la boue. Ses aventures se terminent toujours joyeusement, dans un concert de rires et de "Groin".En savoir plus
Peppa est une adorable chipie cochon qui vit avec son frère George, Maman Pig et Papa Pig. Ce que Peppa préfère, c’est jouer, se déguiser, se promener dehors et sauter dans la boue. Ses aventures se terminent toujours joyeusement, dans un concert de rires et de "Groin".
Du même programme
Peppa Pig (en anglais) - S4 E51 - The Olden DaysÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S4 E51 - The Olden Days5 minS4 E51 - The Olden DaysenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S4 E56 - Sun, Sea and SnowÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S4 E56 - Sun, Sea and Snow5 min 1 sS4 E56 - Sun, Sea and SnowenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S5 E13 - The flying vetÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S5 E13 - The flying vet5 min 1 sS5 E13 - The flying vetenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S5 E21 - The Pet CompetitionÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S5 E21 - The Pet Competition5 min 1 sS5 E21 - The Pet CompetitionenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S5 E24 - The Wishing WellÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S5 E24 - The Wishing Well5 min 1 sS5 E24 - The Wishing WellenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S5 E25 - Mr Potato's Christmas ShowÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S5 E25 - Mr Potato's Christmas Show5 min 1 sS5 E25 - Mr Potato's Christmas ShowenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S6 E15 - Pedro is LateÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S6 E15 - Pedro is Late5 min 1 sS6 E15 - Pedro is LateenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S6 E18 - Mr Bull in a China ShopÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S6 E18 - Mr Bull in a China Shop5 min 1 sS6 E18 - Mr Bull in a China ShopenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S6 E22 - Grampy Rabbit in SpaceÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S6 E22 - Grampy Rabbit in Space5 min 1 sS6 E22 - Grampy Rabbit in SpaceenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder
Peppa Pig (en anglais) - S6 E26 - Snowy MountainÀ regarderPeppa Pig (en anglais)S6 E26 - Snowy Mountain5 min 1 sS6 E26 - Snowy MountainenfantsPublié le 18/12/2024Peppa Pig is a lovable but slightly bossy little pig. She is five years old and lives with Mummy Pig, Daddy Pig and her little brother, George. Peppa likes playing with Suzy Sheep (her best friend), visiting Granny and Grandpa Pig, and looking after George.Regarder